Wie kan mij iets meer vertellen over de print die ik heb van Le chat Noir tournee op mdf ? De print heeft een zegel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Even voor de mensen wie le chat noir echt helemaal niks zeggen:

Le Chat Noir, in het Nederlands De Zwarte Kat, was een theatercafé en cabaret gelegen in Montmartre in Parijs.

En even verderop in het wiki artikel lezen we:
Het meest bekende beeld van Le Chat Noir dat bewaard is gebleven is het affiche van Théophile-Alexandre Steinlen, getiteld Tournée du Chat Noir uit 1896.
Plaatje staat hier onder.

En aangezien het beeld zo bekend is kom je het heel veel nog tegen. Van muismat tot t-shirt tot dekbed en natuurlijk op posters.