Zijn er ook films, foto´s of websites waar je nog precies kan zien hoe de WTC eruit zag vroeger??

Ik heb nooit de WTC (twin towers) in Manhatten precies kunnen zien voor 9/11 was. Ik zou ze heel graag echt van dicht bij willen zien bijvoorbeeld de ingang, bij de liften en nog meer! Ook wil ik ze nog een keer nabouwen in Minecraft, maar ik weet alleen hoe de buitenkant er ongeveer uitziet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paulb. Ik ben in 1997 in New York geweest en ik heb foto's die jou wellicht een idee kunnen geven van wat jij misschien wenst. Hoe kom ik in contact met je. Ik wil die foto's wel afdrukken en opsturen. (Vriendendienst en niet meer dan dat). Ik zal dan ook wat uitleg meesturen.

Antwoorden (2)

Kijk eens naar de film van 9/11: http://nl.wikipedia.org/wiki/9/11_%28film%29 met de echte beelden van die dag.

Toegevoegd na 1 dag:
En voor de minnaar: ze gaan daadwerkelijk het gebouw in dus je kunt het gebouw van binnen zien op 11 september 2001.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn nog wel foto's te vinden van het WTC van voor de ramp. Het is echter behoorlijk moeilijk om foto's en video's te vinden. Hier onder heb ik er een paar voor je bijgevoegd, ook een paar links.