Komt er een Nederlands castalbum van de musical Next to Normal?

Zo nee, kun je de vertaling van een dergelijke musical kopen en wat kost dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Hier staan de vertalingen van alle liedteksten: http://www.simonekleinsmafansite.nl/songtekstennexttonormal.html
Omdat de musical deel uitmaakt van Joop van den Ende theaterproducties acht ik de kans groot dat er een dvd van uitgebracht zal worden. Maar zover is het nog niet. "Next to normal" speelt nog tot en met 9 juni in verschillende theaters in Nederland.
Amadea