Hoe moet ik een perspectief dak tekenen?

Kan iemand het goed uitleggen, of heeft een iemand een goede site met uitleg er voor? Want ik kan geen uitleg op het internet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

dit youtube filmpje laat mooi zien hoe je een huis tekent in 3d.
een gummetje voor het uitgummen van hulplijnen is wel handig om er bij te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn winkels (icob), die heel voordelig boeken verkopen ook kaarten en agenda. speelgoed enz.
van goede kwaliteit.

Ik heb daar verschillende boeken over perspectief .aangeschaft.

De gemiddelde prijs ligt rond de 4 euro. Meestal vindt je die winkels in het centrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op onderstaande pagina.

http://www.havis.nl/les13.html