Welk bekend schilderij zou jij graag in je woonkamer zien hangen mocht dat mogelijk zijn?(De Mona Lisa is niet beschikbaar.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom pik jij die Mona Lisa in?

Antwoorden (16)

het Melkmeisje van Johannes Vermeer...

Is van dezelfde schoonheid als de Mona Lisa...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh,die wil ik al.
Wat bedoel je met met mocht dat mogelijk zijn?
Ik zou "de Schreeuw" wel in de woonkamer willen hebben. Maar dat is dan weer niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een schilderij waar Mathilde willink opstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het café terras bij nacht van Van Gogh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nachtwacht, dab heb ik teminste een lekker groot huis ook :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nighthawks van Edward Hopper :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oorspronkelijk 'Who's afraid of red, yellow and blue'. Ik vond het origineel om in te verdwalen. Ik kon er vroeger uren voor blijven staan. De nieuwe heeft die impact niet maar dat kan verbeelding zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kus van Klimt.
14 jaar geleden
bloch-bauer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
He Babyfaced dit is toch ook een schilderij van Klimt? Hardstikke mooi hoor. +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Gustav Klimt 1907
Mooi he?
Alleen beetje duur...
zondag
14 jaar geleden
Ja jammer. Maar De Kus vind ik nog mooier dan dit schilderij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt
De kus is ook een beetje ilisionachtig.
Vindt je niet?
gebed zonder eind,gezien in het rijksmuseum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwel alles van Carel Willink mag in mijn kamer hangen. De surrealistische manier van schilderen vind ik geweldig. Schilderijen van Gerard Huysman zijn een goede tweede, twee heb ik er al. Deze zijn iets betaalbaarder dan die van Willink.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gerard Huysman is niet bekend bij een groot publiek, maar wel bij mij. Voor het antwoord vond ik dat voldoende ;-)
14 jaar geleden
Ik ook Klimt de kus of anders Lelies van Monet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zonnenbloemen van Vincent van Gogh en wel meer van hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou graag de fresco's uit de Sixtijnse kapel van Michelangelo thuis willen hebben, liggend op de grond wegdromen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cafeterras bij nacht van van Gogh.

Toegevoegd na 31 minuten:
of toch maar de klaprozen van Argenteuil van Monet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een schilderij van Paul Klee, bijvoorbeeld deze.