Wie kent een moderne kunstenaar?

Hallo, ik moet een beeldanalyse maken voor kunst en ik heb daar een kunstwerk voor nodig (geen schilderij) uit de 21e eeuw (dus het jaar 2000 tot nu.)

Het hoeft niet persee een Nederlandse kunstenaar te zijn maar de informatie over het het kunstwerk moet wel in het Nederlands zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je in je iegen woonplaats eens rondkijken wat er aan kunstwerken staat en er daar eentje van uitkiezen. Je kunt uitzoeken wie dat gemaakt heeft.

Het beste antwoord

Menno Baars is een moderne kunstenaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien vind je het werk van Banksy interessant? Hij houdt zich bezig met streetart en is tegenwoordig vrij bekend en populair.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb je een voorkeur voor een bepaalde werkwijze of kunstuiting? Misschien kan ik je vraag dan wat beter beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Panamarenko? http://www.panamarenko.be/home.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Stip in Emmen is een mooi kunstwerk. Er valt ook heel veel in te analyseren!