Van wie is de tekening in mijn profiel?

het origineel dan, deze heb ik nagetekend vanuit een boekje. kan alleen in dat boekje de herkomst niet herleiden. wie heeft een idee..
thanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit ze op een bank? Of een bed? Hoe gedetailleerd heb je het nagetekend?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de stijl te zien, weet ik bijna zeker dat het Degas is. Die heeft veel vrouwen op een dergelijke manier geschilderd.
Google maar eens op: degas, en dan afbeeldingen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben een poosje op Google geweest en ik kom er ook niet achter. Degas is het geloof ik niet, maar wie wel...
Karakteristiek is de schaduw links op de muur. Een soortgelijk werk heb ik niet kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is exact nagetekend. Heb al vanalles gegooglet maar geen resultaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dacht aan pierre klossowski; maar kan zo snel via google ook geen zelfde afbeelding vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet waar ze op zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zit ze op bed. En het lijkt wel of er een derde arm uit haar linkerschouder groeit. Die geen schaduw geeft. Aparte tekening, uit wat voor soort boekje komt het, weet je dat nog?

Antwoorden (1)

Picasso uit zijn blauwe periode.