kan iemand mij vertellen waar ik een paar kandelaren kan laten taxeren ?

ik heb 2 mooie kandelaren van koper bewerkt met
draken.
ik denk dat ze namelijk dat ze wel wat waard kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wis taxeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is taxeren
Rieneke1
12 jaar geleden
taxeren is het schatten van de waarde door een deskundige.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar het programma tussen kunst en kitsch ;)

Het beste antwoord

Lees de antwoorden op de vraag die al eens gesteld is:

http://www.goeievraag.nl/vraag/antiek-betrouwbaar-taxeren.12321

Verder zijn er genoeg online taxateurs.
Over de betrouwbaarheid kan ik niets zeggen.

On-line taxatierapport voor € 17,50
Online & digitaal taxatierapport voor slechts € 17,50 euro, vraag snel een rapportage aan!

http://werkwijze.erkendeinboedeltaxateurs.nl/

Vanaf 7,50:
Upload uw foto's en binnen 2 werkdagen ontvangt u een waarderingsrapport met een complete beschrijving, inclusief de huidige marktwaarde en de datering van uw voorwerp!
http://www.waardeermijnspullen.nl/?gclid=CJPA6ZPIiKwCFYaHDgodKgnj9w

Zelf zou ik persoonijk langs een antiekwinkel gaan,
liever nog meer dan een.
Of naar een veilinghuis.

In dit soort gevallen moet je namelijk meer dan een mening hebben om een reeel beeld te krijgen.

{Tenzij de eerste al meteen zegt dat het kitch is, dan hoef je geen geld meer uit te geven aan een taxatie}.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt nog.

Andere antwoorden (3)

Bij een veilinghuis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 5 november is er een taxatiedag in het spoorwegmuseum in Utrecht. Toegangsprijs is een museumkaartje of museumjaarkaart, taxeren is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Korst van der Hoeff veilingen–taxaties B.V. kan voor u een taxatie uitbrengen door een gecertificeerd-Registertaxateur.