Ik ken iemand die zich graag wil laten bodypainten, maar de vraag is. Waar kan je dat doen, om je als vrijwilliger aan te melden?

Op evenementen gebruiken de bodypaint-kunstenaars vaak bepaalde model-dames/heren om zich op te kunnen uitleven. Hoe kan je e.v.t tegen een kleine vergoeding model staan? Gewoon om het eens een keertje mee te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Op modellensites worden ook regelmatig mensen gevraagd voor bodypaint opdrachten.
Ik heb regelmatig een casting voorbij zien komen op deze sites:
www.dutchheaven.nl
www.modelmayhem.com

Het zijn een soort sociale netwerksites, voor mensen in de modellenwereld. Een account aanmaken is gratis, je plaatst een paar simpele foto's erbij en je geeft aan wat je graag wilt doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Houer wel rekening mee dat een paint rond de 6-8 uur kan duren, en dat je over het algemeen volledig naakt moet zijn.
Voor evenementen draag je vaak een string.

Toegevoegd na 7 minuten:
Wat je ook kunt doen is de website opzoeken van een bodypainter, om rechtstreeks contact op te nemen.
Dan kun je vertellen dat je interesse hebt, en vragen of hij/zij nog op zoek is naar modellen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goede tip. Diegene heeft eens gebeld naar zo'n iemand....

Andere antwoorden (1)

informeer eens bij een kunstacademie