Hoe kan ik mijn kunstwerk het beste verzenden en verpakken ?

het is een groot kunstwerk , canvas van 2 bij 2...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je daarvoor het beste een koeriersdienst in kunt schakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je het nog wel eerst zelf inpakken hoor. Tenzij je een koerier weet die het voor je wil doen.

Antwoorden (3)

Van dat luchtkussentjesplastic. Te koop bij hornbach.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor verpakken van kunst gebruiken musea bv speciale kratten al je daar op googled ga je sites vinden die je die kunnen leveren.
Daarna laten vervoeren/verzenden via een gerenommeerd bedrijf.
Vele verhuisbedrijven hebben ook vele opties en mogelijkheden is kwestie van kijken en vergelijken.
google levert veel op bv:
http://www.museumwacht.nl/kunst-transport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zou ik ook doen.
ik verpak mijn schilderijen altijd in dikke lagen karton en dikke lagen kranten, daarover bolletjesplastic, goed stevig dikplakken met stevige tape en dan verzenden via DHL, die hebben bepaalde eisen en controleren ook of het goed verpakt is, altijd met verzekering verzenden! Maar liever breng ik het zelf weg, maar 2 bij 2 is daar te groot voor, dan moet je al een "bakkie" huren.
Zorg ook altijd voor een kopie van je verzendadres in het pak te plaatsen, mocht het nodig zijn dat men erin wil kijken heb je altijd een 2e verzendadres aanwezig.
Laar degene die het pak ontvangt direct het pakket controleren, want als er later iets mee blijkt te zijn, een beschadiging, dan kun je het niet melden bij de verzekering.
Verpakken in kratten in natuurlijk het allerbeste maar ik denk dat dat be st prijzig is, het is maar wat je zelf wilt.
Veel succes!
ben overigens wel benieuwd naar het kunstwerk.......