Kan iemand voor mij een lachend rups gezichtje tekenen?

t lukt ons niet... t moet een rode rups zijn. een lachende, prettige rode rupsenkoppie...

Toegevoegd na 8 minuten:
* en mensen, ik mag nog niet stemmen, sorry!

Toegevoegd na 1 uur:
* mensen, ik neem AL jullie suggesties graag ter harte... erg bedankt allemaal!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

ik heb er even 1 in paint gemaakt, zoek je zoiets?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk niet naar die onzin er omheen, zo maak ik dingen altijd ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind hem heel erg knap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, deze is ook al zo leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo kan ik wel zien wat je gebruikt hebt om t beest te maken :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze vinden we het meest blij. We gaan er nog aan werken. Waarschijnlijk wordt het een mix van alle voorbeelden!

Andere antwoorden (4)

Sorry, is niet alleen het gezichtje, maar moest toch meteen hier aan denken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tekenen kan ik niet - tenminste, niet op de computer, maar ik kan wel knippen en plakken ;-)
Alle onderstaande voorbeelden (en veel meer) krijg je door onder andere te googelen op caterpillar, smiling caterpillar en catrerpillar cartoon. Moet toch het nodige aan inspiratie (overtrekbaarheid) tussen zitten dunkt me.

Toegevoegd na 30 seconden:
Er zit een hoop clip-art tussen die je gewoon ongestraft mag gebruiken.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kunt een bestaand plaatje ook inkleuren (netter dan ik hier heb gedaan natuurlijk), dan krijg je zoiets :
(afb. 2)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf getekend. Weet niet of je er iets mee kunt, maar ik heb hem ook nog in bmp formaat.

Toegevoegd na 16 minuten:
Heb Marleens tip van het hoofdje even veranderd... Dankjewel! De rest kreeg ik helaas niet veranderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahaha goeie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu opeens een andere avatar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sowwy... heb m maar even teruggezet... vond t veel te leuk wat je gemaakt had :-)