Een beetje Art Deco? Of is dat net iets anders?
12 jaar geleden
Je kunt hier verder kijken, ik heb soortgelijke stijl grafisch design daar wel vaker gezien:

http://ffffound.com/

Daarnaast ook gewoon leuk om te browsen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me een moderne variant op de stijl van de Vlaamse dichter en schrijver Paul van Ostaijen die zijn eigen werk illustreerde. Zoek hem eens op en kijk naar " Boem Paukeslag" .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een illustratie, in een cartoon stijl.
Maar je kunt beter de naam van de illustrator in dat tijdschrift na kijken, zodat je gericht naar die persoon kunt zoeken.