weet iemand dit over gimp?? (tekenprogramma)

weet iemand mischien hoe je de lijnen zichtbaar hoed met kleuren zoals in dit filmpje?? : http://www.youtube.com/watch?v=PMKF4p-gXvk&feature=related
ik zou echt niet weten hoe...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het met een layer doen, dat werkt veel makkelijker, plus je kunt daarmee verschillende pogingen doen zonder tussendoor te hoeven opslaan en eventueel gradients toepassen. Voor die ogen bijvoorbeeld... Ik zou dat proberen met een magic wand select en een gradient bucket.

Maar deze tekenaar doet dat zo te zien allemaal niet... Wellicht heeft hij een filter dat je brush alleen op wit (-achtig) werkt, of alleen op de highlights of zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt