Hoe kan je met kinderen een vogelnest van klei en hooi maken?

Ik heb zelf bedacht om een soort kleibonk uit te hollen en daar een kuiltje van te maken. Vervolgens hooi erin.

Maar er zijn denk ik veel leukere manieren! Heeft iemand een idee:)...?

13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Kinderen maken vast alles wat je voorstelt.

Op zich het idee is vrij simpel, volgens mij ben je dan zo klaar.
Met klei zit ik dan te denken aan een vogeldrinkbak met vogel of een mannetje of vrouwtje kleien met hooi als haar.

En waarom eigenlijk hooi?
droge macaroni, linzen of bonen zijn ook handig om te plakken en dergelijke.
Wat dacht je van schelpen en zand, eerst zoeken natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allemaal kleine takjes van klei maken, en die dan aan elkaar vast maken in de vorm van een nestje.
Duurt wel lang, maar zal wel leuk zijn!;)