wat kost een schilderij van Nico Dresme uit de collectie modernico,wie weet veel van Nico Dresme?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Nico Dresmé is grafisch director, artdirector en designer. Had 15 jaar lang zijn eigen studio Creatings, later Hammerschmidt House genaamd. Richtte in 1988-’89 Direct
Company op en was betrokken bij de totstandkoming
van PPGH/JWT Colors waar hij creative director is (of was?; deze informatie is van 11 jaar geleden).
Hij is vooral bekend door zijn omslagontwerpen. Op omslagen voor boeken van o.a. Hugo Claus, Gerard Reve en Godfried Bomans staan zijn creaties afgedrukt.
De prijs van een kunstwerk uit de Modernico collectie is op aanvraag
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Amadea, hoewel deze litho of zeefdruk (?) waarschijnlijk niet meer beschikbaar is ben ik toch benieuwd naar de waarde. Kunt u mij daar wellicht over informeren a.u.b.? Ik kan er helaas zo ongelofelijk weinig over vinden...
Amadea
8 jaar geleden
Wauw, vier jaar later! 'k Wist niet meer dat ik hier eerder in gedoken ben. Dat zal ik nogmaals doen, wellicht dat er nu meer te vinden is.
Amadea
8 jaar geleden
Helaas, ik kom niet verder. De enige aanwijzing die je hebt is dat het 't vijfde exemplaar van 25 afdrukken is. En het hangt er dus vanaf hoeveel van de overige 24 er nog bestaan wat deze waard kan zijn...