Schilder gezocht

Ik zoek een schilder waarvan ik de naam niet weet. Op MTV Cribs was ooit eens iemand die best veel van zijn schilderijen had. Het waren schilderijen met één kleur als achtergrond, en volgens mij stond er een konijn op. Ik geloof ook dat er een schilderij was waarop het konijn was afgebeeld met een bloemetje. De schilderijen waren niet echt gedetailleerd.

Excuses voor deze vage uitleg maar ik hoop dat iemand het misschien herkent.

Toegevoegd na 29 seconden:
De schilder was niet Nederlands, volgens mij Amerikaans.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik kan eigenlijk maar één Amerikaanse schilder bedenken die MTV zou kunnen halen, dat lijkt me Andy Warhol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, dat is hem niet, maar toch bedankt!