wat past er op een schilderij bij de eiffeltoren?

ik ben onderhand al met mn 4de schilderij bezig en ik wil m graag afhebben voor een presentatie, maar ik heb alleen nog maar een donkere lucht met wat mist, de maan en sterren nu wil ik de eiffeltoren erbij gaan doen, maar wat past erbij ik dach taan een rivier maar ik weet niet of dat een goed idee is...en het zal wel moeilijk zijn om de rest wit te laten :P

Toegevoegd na 6 minuten:
de hele eiffeltoren komt er op dus ik kan geen kleine dingen er op make ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (14)

Misschien de vlag van frankrijk?

Toegevoegd na 5 minuten:
Of de maker Gustave eiffel? Dan zet je zijn gezicht erbij dat is erg mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel goed idee maar het past niet echt bij iets donkers denk ik maar toch +1
Zoek wat plaatjes op google van de eiffeltoren en omgeving, zo krijg je vast goede ideeen, bovendien, als je je volle gevoel erin legt, kan hij bijna niet mis. X
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja heb ik gedaan vandaar het idee van de rivier..die zag ik dus maar ik zie telkens bomen past dat erbij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan mooi zijn, als je goed met schemering werkt, als je die rivier kan realiseren, is het zéker mooi, succes. X
Een accordeon.

http://www.google.be/imgres?imgurl=http://ec2.images-amazon.com/images/I/31KYMJ1TEYL._SL500_AA300_.jpg&imgrefurl=http://www.amazon.co.jp/Paris-Accordeon-Jacques-Ferchit/dp/B000005ND5&usg=__xxsVWpmFU5kKJZsP-yxMHNJNMY8=&h=300&w=300&sz=10&hl=nl&start=0&sig2=14kXPwv05AO6hFl72j2ZPQ&zoom=0&tbnid=c67N10R90C8rKM:&tbnh=116&tbnw=116&ei=rIxVTfm9EsaXOorE2foE&prev=/images%3Fq%3Dparis%2Baccordeon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1G1GGLQ_NLBE400%26biw%3D1600%26bih%3D693%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=1044&vpy=269&dur=231&hovh=116&hovw=116&tx=81&ty=60&oei=rIxVTfm9EsaXOorE2foE&page=1&ndsp=38&ved=1t:429,r:16,s:0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dikke plus :0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar is die plus?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@harmonika Speel jij accordeon?
Misschien kan je de omgeving van de Eiffeltoren schilderen, zoals deze werkelijk is...
Of maak het tot een absurdistisch geheel en plaats onverwachte, uit verband getrokken voorwerpen/dieren/abstracte vormen bij de Eiffeltoren.
Je kan alle kanten op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bijvoorbeeld!
Of je doet een park met wat bomen en stuiken of typt bij google eiffeltoren in voor leuken iedeen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een romatisch wandelend stelletje. Of om het gek te maken, een engelse taxi. (kijken wie het opvalt). Een tekenaar die karikaturen van mensen aan het tekenen is. Plaats je er nog ene foto van als hij af is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een silhouet van een dansende dame (uit de moulin rouge).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat andere franse kenmerken toevoegen? Fles wijn, croissants, stokbrood, de driekleur, moulin rouge op de achtergrond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De cheshire cat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is dat? woww ik klink wel erg dom XD maar ik heb niet zoo veel verstand van parijs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft niks met Parijs te maken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus zou t ook heel raar zijn als t bij de eiffeltoren staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker artistiek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
c+, mmm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, heeft niks met Parijs te maken. Was dat een eis? :)
een stuk appeltaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een prachtige UFO.
Of je kunt de Eiffeltoren laten aanvallen door een reusachtig Vrijheidsbeeld. Of door een stofzuiger. Of door dat Jezusbeeld uit de avatar van Flora.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vleermuizen.
Zo klein of zo groot als jij wilt.

Maar die rivier is ook niet verkeerd: de Seine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dingen die types frans zijn: jeu de boule, stokbrood, moulin rouge, wijn, de franse vlag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Vrijheidsbeeld.... in de wereld staan ze ontzettend ver van elkaar, maar als basis kwamen ze ongeveer uit hetzelfde potlood.