Ik denk gewoon kamerptemperatuur, dus ga er vanuit niet lager als 10 graden en niet hoger als 40 graden, anders komen er allerlei reacties en kun je niks meer met de verf beginnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wie weet wat de minimum- en maximumtemperatuur is voor het bewaren van Rembrandt Olieverf?

Verder heeft de temperatuur geen invloed op de houdbaarheid van olieverf. Bij het gebruik moet het wel tussen de 5 en de 30 graden zijn. Ongeveer.