Waar koop ik een poster met die beroemde foto van de sluiting van de Afsluitdijk?

Heb deze poster ooit eens bij iemand zien hangen. Het gaat om een vergroting van de beroemde oude zwart/witfoto van de sluiting van het laatste stroomgat in de Afsluitdijk (de Vlieter). Er zijn meerdere foto's van, maar de bekendste is degene waar het laatste bootje door het stroomgat vaart.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

je maakt een kans bij het nationaal historisch museum. Je zou het daar eens kunnen vragen.

Je zou ook zelf een poster kunnen laten drukken als je een goede afbeelding hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens naar het Stedelijk Museum Kampen daar draait een filmpje van de sluiting van de afsluitdijk, de conservator weet vast wel waar het filmpje vandaan komt en daar hebben ze ook vast wel die posters.
Mischien wel IJssel academie Kampen.