Heeft iemand enig idee van wie dit schilderij kan zijn? Het is geschilderd op paneel en niet gesigneerd. Het hangt al meer dan 60 jaar bij mijn oma.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Welk schilderij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komt eraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer een afbeelding toe te voegen, maar er blijft steeds een cirkelend streepje zichtbaar????
paulus811
13 jaar geleden
gelukt! Maar helaas is de schilder me niet bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de laatste 60 jaar van je oma.

Het beste antwoord

Neem hem mee naar een opnamedag van "tussen kunst en kitsch", wellicht dat die je iets kunnen vertellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt me in ieder geval niet door een amateur gemaakt. Qua voorstelling en kleurgebruik denk ik aan de jaren '30.

En zoals eerder gezegd: ga eens naar Tussen Kunst en Kitsch. Ook lokale musea hebben trouwens vaak een soort open dagen voor het waarderen van kunst, antiek en curiosa. Zie bijvoorbeeld onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat "cirkelende streepje": als je F5 indrukt, komt je afbeelding tevoorschijn. Dit heb ik niet zelf bedacht, ik had hetzelfde probleem en heb toen de vraag op GoeieVraag gezet :-)