Wie herkent dit stukje operette/cabaret?

De sketch is dat het om een deftige opera gaat. Aan de vleugel zit een heer piano te spelen, en een operazangers zit op een gegeven moment op de vleugel.
Iedere keer als de zangeres begint, schrikt de pianist zo hevig dat ze weer opnieuw moeten beginnen.

Ik denk dat het stuk al uit de jaren '70 komt, en dat het uit het Verenigd Koninkrijk komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik moest meteen aan Victor Borge denken. Dit lijkt veel op wat je bedoelt, maar is het 't ook?
http://www.youtube.com/watch?v=0WvfoFTSk3c&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus! Nu weet ik het weer idd. Mijn ouders hadden dat vroeger op zo'n videoband staan die je gratis bij de videotheek krijg; allemaal van die korte fragmenten en tekenfilmpjes.
Dank voor je goede antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarna zijn er meer van die combinaties geweest.
Zowel zang als pianospel waren van grote klasse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is dat mijn collega hier nu zit te studeren, anders had ik de sketches al over de speakers gegooid inderdaad. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
"If you don't touch my piano, I will not touch your collorature!"
Hilarisch.