waar kun je goedkoop en goed een foto laten vergroten om in te lijsten? en wat zijn gangbare maten ivm het kopen van een lijst?

fotolijsten bij de xenos bijvoorbeeld, welke standaard maten hebben ze?
of is er een goedkope manier om fotos op canvas te laten bedrukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik bestel ze bij herinneringenoplinnen.nl, goed en goedkoop. Vanaf € 12,00
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de hema en het kruidvat hebben een prima prijs/kwaliteit verhouding en voor een leuke vergroting is A4 formaat heel gangbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bestel mijn foto's altijd bij foto.com.

Snel en goedkoop. Betalen via ideal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Canvas en co voor foto's op linnendoek vaak zijn er aanbiedingen ik heb zelf 2 hele mooie grote foto's van mij en mijn dochter laten drukken 70/70 voor 35,-