Waar kan je 300 meter folie kopen, behalve bij de groothandel?

Voor een grap die wel willen uithalen met de auto van onze vriend, zijn we op zoek naar 300 meter rekbaar folie. Veel restaurants gebruiken dit overigens om hun producten vers te houden.

Ik kan ook in de winkel kijken, maar daar zijn ze vaak maar maar 50 a 60 meter, en geen 300?

Zijn er plekken behalve de groothandel waar je dit zou kunnen kopen in deze lengte?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Annswers
13 jaar geleden
Wat is de grap?! Ben benieuwd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 x 60 meter is ook 300 meter… Ja, maar we hebben liever een hele rol die niet onderbroken is. Dat werkt makkelijker. Anders had ik deze vraag nooit gepost hier. Wat de grap is: Nou wat zou je kunnen dien met 300 meter aan folie en een auto doen? :-)

Antwoorden (4)

Bij een boerenbond of een vergelijkbare zaak kun je allerlei plastcs in grote lengtes open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Overtoom in ieder geval.
Anders is het te proberen bij een verhuisbedrijf of een meubelzaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een drukkerij en vraag of je een rol wikkelfolie kunt kopen. Deze folie wordt gebruikt om pallets in te wikkelen. Als je ze lief aankijkt mag je misschien ook wel even het (hand) wikkelapparaat lenen. Dat maakt het wikkelen een stuk gemakkelijker. Op 1 rol zit genoeg materiaal om de auto in z'n totaal in te wikkelen. De kosten? Een paar Euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedrijven die verpakkingen verkopen zoals dozen, flessen etc. hebben ook grote rollen wikkelfolie.