Je kan zonder pomp en filter, het water niet zuiveren (reinigen) Door toevoeging van chloor of chloortabletten kan je wel de bacterien en algengroei terugdringen. Voor de hoeveelheid? Kijk op de verpakking van de chloortabletten of vraag de zwembadspecialist. Teveel chloor is slecht voor je gezondheid en ook slecht voor je dure badkleding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tabletten kun je kopen bij de grotere speelgoedzaken of tuincentrums. Of als je het helemaal zeker wil weten ga je even langs/ of mail je even naar de zwembadspecialist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien bij bartsmit.com