Nee hoor, is helemaal niet nodig.
Veel mensen maken een slagzin echter rijmend omdat dit vaak mooier klinkt. Dus als je wilt opvallen kun je het beste een niet rijmende slagzin maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor,kijk maar naar deze slagzin,die rijmt ook niet:Met melk meer mans!
Hele bekende slagzin uit een reclame jaren terug.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk maar eens naar deze link,daar staan nog meer slagzinnen die niet rijmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou en OF die rijmt ; dat noemen we een alliteratie, en het is een vande best werkende rijmvormen in de reclame.
Een slagzin hoeft niet verplicht te rijmen.
Kijk maar naar sommige slagzinnen of slogans van merken.
Veelal rijmen ook niet maar zetten wel goed neer wat het bedrijf doet of waar het voor staat.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mij betreft liever niet rijmen. Slagzin op rijm klinkt al gauw oubollig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eminem is de meester als het gaat om woorden die niet op elkaar rijmen de laten flowen. Dit hoor je in al zijn tracks. Hij is linguïstisch erg sterk.

Toegevoegd na 34 seconden:
ik iets minder zie ik

Toegevoegd na 56 seconden:
De=te