Is er een leuk zwembad met glijbanen in omgeving arnhem?

Het is misschien raar dat ik het vraag maar ik ben hier op vakantie en ik kan niet echt iets vinden. Het moet een zwembad met een paar leuke glijbaan zijn omdat ik het anders niet leuk vindt om te gaan zwemmen.

Pieterke
een jaar geleden
Misschien weet het VVV Arnhem dat. 0900 1122344. Vanaf 10.00 u.
Antoni
een jaar geleden
@Beritnieuwenhuizen, soms is het zwembad van een vakantiepark (bijvoorbeeld van Center Parcs) ook toegankelijk voor bezoekers die niet in een vakantiehuisje in het park verblijven. Misschien heb je daar iets aan?

Antwoorden (2)

Zwembad Klarenbeek
Hommelseweg 536
6821LZ Arnhem
Provincie Gelderland
een jaar geleden
Abcde
een jaar geleden
Zwembad Klarenbeek heeft 1 glijbaan, Gelderland heeft geen grote waterparken waar veel verschillende glijbanen zijn.
https://www.zwembadklarenbeek.nl/over-het-bad/accommodatie
ronron1212
een jaar geleden
In de meeste zwembanen is geen glijbaan. In Arnhem tenminste nog een. Er zullen weinig zwembaden in Nederland zijn die er meer hebben. @Abcde
Abcde
een jaar geleden
Er wordt gevraagd om een paar glijbanen, daar voldoet je antwoord niet aan.
De koppel in Arnhem

Is heel leuk
een jaar geleden