Wie kan mij meer vertellen over deze gitaar?

Deze höfner gitaar is van mijn opa geweest. Ik zou graag willen weten wat voor type gitaar het is en wat deze nog waard is. Misschien iemand op dit forum die hier verstand van heeft? De conditie van de gitaar is niet al te best. Ik geloof dat deze ook elektrisch was alleen de plug daarvan is weg. Ik vermoed dat mijn opa deze ergens rond de jaren 60 heeft gekocht waarschijnlijk ook 2e hands. Aan de bovenkant van de hals van de gitaar staat het nummer 786 gedrukt

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Hofner 457s.
Prijs zal van conditie en wat de gek er voor wil geven afhangen.
Als hij nog goed is schat ik rond de 1000 euro.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1000 euro meen je dit?
TurfGraver
2 jaar geleden
± 500 euro, maar hangt er dus vanaf....