Waar is dit voor piepkleine flesje voor en wat zit erin?

Een klein geheel afgesloten (zo ziet het er alhtans uit) met half gevulde gele vloeistof. Bovenin blijft er wat achter in de hals. Flesje is zo'n 4 cm hoog en 1 cm breed. Wat zit erin en waarom is het helemaal afgesloten (het glas of eventueel hard plastic is geheel dicht) en waarvoor dient het?

Picture for question
ronron1212
2 jaar geleden
Parfum naar alle waarschijnlijkheid.
Abcde
2 jaar geleden
Het zou een ampul kunnen zijn. De inhoud kan bijv. een verzorgend product zijn voor de huid of het haar.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Denk ook een ampul.
Moet je breken…
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Of een stinkbom uit een feestwinkel...
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dit is gewoon een glazen ampul; daar kan van alles in zitten. Vooral voor vluchtige stoffen en giftige stoffen zijn ze erg geschikt.

Het beste antwoord

Het doet mij denken aan de stinkbommen van Bombas Fetidas. Ik ze van vroeger, je moet ze kapot maar waardoor een vieze geur vrijkomt. Kijk eventjes op internet. Zou het een stinkbom kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
erotisi
2 jaar geleden
Deze flesjes lijken er nog meer op: https://feestvoordeel.nl/product/stinkbom-flesjes/
Die flesjes zijn ook maar half gevuld
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
+
Maar nu zou ik het flesje ook openbreken….
Abcde
2 jaar geleden
Ik twijfel nog, mede door het formaat van het flesje. Maar je krijgt het voordeel van de twijfel en een plus. Erotisi, probeer eens of je het flesje op het smalste deel open kunt breken. Pas daarbij op je vingers, doe dit met keukenrol om beide zijden van het flesje. De geur zal bepalen of je besluit dit in je haar of op je huid te smeren of het flesje weg te gooien. Ik zou dit buiten proberen. Aangezien je de stinkbom kapot moet gooien zal deze niet of niet makkelijk open te breken zijn met je vingers. Een ampul is ervoor gemaakt om open te breken. Bij dit flesje mis ik een heel smal halsje. Ik ben benieuwd naar de uitkomst.