Het is moeilijk een gemiddelde aan te geven. Het hangt onder meer af van:
- vaardigheid en kennis van de persoon die het werk doet
- het patroon en de maat
- dikte garen en de gekozen haaknaald

Heel globaal ben je er al gauw een week mee bezig als je er fulltime aan werkt.
SimonV
2 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de maat en het patroon die je er in wilt verwerken, als je alleen maar stokjes maakt dan ben je uiteraard veel sneller klaar. Als je per dag een aantal uur er aan kunt besteden zou je theoretisch binnen een week een trui klaar kunnen hebben.