Kan je nog het wedstrijd team halen bij kunstschaatsen als je begint op je 17 jaar?

Ik wil graag beginnen kunstschaatsen, als ik een hobby doe wil ik ee ten volle voor gaan ook voor kunstschaatsen wil ik er alles voor doen ik vraag me juist af moest ik elke week 3 tot 4 keer trainen en op men uiterste gaan zou ik dan ooit een goeie solist kunnen worden in het kunstschaatsen en sprongen kunnen uitoefenen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als je op je 17de nog moet beginnen met kunstschaatsen, dan beh je rijkelijk aan de late kant. Ik wil niet stellen dat het onmogelijk is, maar de wereldtop zie ik je dan niet meer halen.
3 jaar geleden
Oefening baart kunst
Daarbij onthouden spieren dus dat maakt het makkelijker als je jong traint
Toch kunnen mensen verassen dus zeg nooit nooit
Geloof speelt daarin ook een belangrijke rol.
Maar oefening baart kunst zei mijn oma altijd