Wij zoeken leer of kunstleer op rol. Weet iemand waar je dit kan vinden?

Wij willen iets gaan maken wat nog niet echt op de markt is, daarvoor hebben we leer of kunstleer nodig op rol
3,5cm in de breedte en het moet ongeveer 2-3mm dik zijn.
Je ziet het vaak dat gebruikt worden nu als plankdragers. Hoe groter de rol of plaat hoe beter. Iemand een idee waar dit te vinden is?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Als ik er op google, kom ik behoorlijk wat resultaten van kunstleer op rollen tegen. Misschien kun je kijken bij www.schuimrubberbetaalbaar.nl en anders een rondje Markplaats?