Weet iemand waar ik info kan vinden over deze aquariumpomp?

Zie foto hieronder. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik neem aan dat het grijze geval de pomp is, aar dan kan je beter een foto plaatsen waar zowel de pomp als het etiket er duidelijk op staan.
LeonardN
3 jaar geleden
Wat wil je nog meer weten dan er op het etiket staat?!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wellicht heb je ook iets aan deze link;https://www.aquariumfans.nl/aquarium-filter

Antwoorden (1)

Bij veel aquarium liefhebbers.. Het is een oudere Eheim aquariumpomp of beter gezegd filter. Rechts met het witte sokje zal ik maar zeggen een 'aquariumstofzuiger" die op lucht werkt
Bedoelde te zeggen bekend bij oudere aquariumliefhebbers.
Zie rechts boven het luchtpompje voor de aquariumstofzuiger. Weet niet waar je woont maar heb nog wat oudere aquariumboekjes voor je anders
Er gaat een grote lade herinneringen open.. voor de volledigheid een Eheim buitenfilter. Nu ook nog te koop
Je lijkt een paar dingen te missen zoals een grote o-ring die om het grijze deel moet
Toegevoegd op 17 mei 2020 19:58: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
O ring kon ik niet vinden, is dat erg? Weet je/u ook waar ik dan onderdelen of informatie weg kan halen? Of hoe ik foto's kan vinden? Ik heb namelijk echt helemaal geen idee hoe ik het in elkaar moet zetten.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Eheim is een duitse firma, ze brengen nog steeds dergelijke filters op de markt zoals de Eheim classic; https://www.dierect.nl/eheim-buitenfilter-classic-2213-met-massa-en-dubbelkranen-440-l-h
Die O ring heb je absoluut nodig om het grijze bovendeel waterdicht aan te sluiten op het groene onderste deel.
Een beetje aquariumzaak zal die O ring wel hebben, verder zelf ff zoeken.. Eheim buitenfilter en dan het typenummer
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Is de o ring, is dat een rubberen ring?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja dat is een rubberen ring
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Op youtube staan ook filmpjes, geluid uit want het is niet in NL maar dan kun je het principe zien