Waar kan ik 1000 vierkanten origami papiervellen bestellen?

Online, wil er 1000 cranes van gaan vouwen. Het liefst zo goedkoop mogelijk & kleur maakt niet uit zolang het geen roze of wit is.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Bijvoorbeeld bij de Origamiwebshop.
1000 blaadjes van 12 x 12 cm in 10 mooie, heldere kleuren voor € 10,50.
Wat groter: 20 x 20 cm: € 17,90.
SimonV
4 jaar geleden
Je kunt anders ook gewoon A4 print papier gebruiken, wel even wat snijwerk om er vierkantjes van de maken maar toch. Online heb je ook webshops die speciaal origami papier verkopen zoals musenmerel.nl