Dan zul je er van alles aan moeten verbouwen tot hij voldoet aan de standaardeisen. Vervolgens laten keuren door de RDW. Na goedkeuring mag hij dan de openbare weg op.

Volgens mij is het niet te doen want er zijn zeer veel eisen waaraan een motorvoertuig moet voldoen om er op de openbare weg mee te mogen rijden.
Als bijv. een autofabrikant een nieuw model auto op de Nederlandsw weg wil krijgen, moet het RDW een typegoedkeuring afgeven. Daar gaat een heel test- en certificeerproces aan vooraf. (En het kost natuurlijk geld). Volgens mij is het daarom voor een particulier praktisch onmogelijk om hier aan te voldoen.
Toegevoegd op 22 mei 2019 15:39: tekst