Hoe kan ik thuis muziek op de pc produceren?

Ik speel nu al 8 jaar gitaar, en ik ben benieuwd hoe ik mijn eigen muziek op de pc kan produceren. Wat heb ik nodig om dingen op te nemen? Welk programma is aan te raden? En waar kan je als beginner het beste mee beginnen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.2K
redhouse
4 jaar geleden
Elektrische gitaar ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja maar voornamelijk acoustic!
TurfGraver
4 jaar geleden
Je kunt beginnen je hier in te lezen. ;)
http://homestudioplugin.nl

Antwoorden (1)

Audacity is een gratis audio programma waarbij je je eigen muzieksamples in kan mixen en eventueel aanpassen. Ook zijn er allerlei handleidingen op youtube te zien om te kijken hoe je dit programma gebruikt. Voor een beginnenr lijkt mij dit een mooi programma.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Dan nog de rest van de vragen...