De houtjes,spanten noem je ze geloof ik,van mijn parasol zijn uit de top gegaan.Is dit repareerbaar?

Het is een parasol die je opent net als een paraplu.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Reddie
5 jaar geleden
Hoe kom je er op om:
op zondagochtend 9:30
op 9 december winter
bij een temperatuur van 7°C
tijdens een fikse regenbui
Een vraag te stellen over een parasol.
Zonder foto
jc54
5 jaar geleden
@Reddie; Misschien zit MAKoning69 wel op een zonovergoten eiland, of ergens in de buurt van de Sahara..............

Antwoorden (1)

Ja, mijn vader doet dat met een nieter weer vast maken en dat werkt goed zag ik. Voor hoe lang is niet te zeggen.