Kan je een paarse kast zomaar wit verven?

Ik wil graag mijn paarse kast wit verven, zou dat kunnen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel voor het antwoorden!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De eerste laag ziet er waarschijnlijk niet mooi en goed dekkend uit; maar dat komt goed als je tweede en misschien zelfs derde keer overschildert.

Antwoorden (2)

Ja dat kan goed schuren daarna gronden en weer schuren en dan kan je hem in elke kleur schilderen die je wilt.
5 jaar geleden
je kan hem ook gewoon 2keer over het paars heen verven... bijvoorbeeld vandaag een keer en morgen een keer. hangt ook een beetje af van hoe donkere paars het is