Wat voor lijm wordt er bedoeld met: "industrial glue" bij 'doe het zelf' filmpjes uit Amerika?

Ik volg een Facebook pagina "nifty" waar soms best leuke dingetjes tussen zitten. Maar daar hebben ze het dan wel eens over industrial glue. Het zit net als Bison kit in een tube, en het is geen seconde lijm...wat dan wel?
Zoals in dit filmpje (bij 55 seconden): https://youtu.be/a_or5f59A04

Antwoorden (1)

Er wordt "industrial strength glue" genoemd in het filmpje. Google eens op "E6000 lijm" en dan zul je een soortgelijk product vinden. "industrial strength" lijkt nogal een marketing term, maar het lijkt me dat bedoeld wordt "voor professionele toepassingen".
En daarbij is het natuurlijk belangrijk dat het heel goed vast komt te zitten.
Toegevoegd op 23 mei 2018 06:37: tekst