waar kan ik dit formaat hout kopen?

ik wil graag de hidden blade uit deze video maken: https://www.youtube.com/watch?v=OcMYZXER0cs
in de video zegt hij dat hij 2mm dik hout gebruikt, en als je naar zijn lineaal kijkt is het houten latje 3,5 centimeter breed, weet iemand waar ik dit kan kopen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
ronron1212
5 jaar geleden
Ga eens naar een bouwmarkt Gamma Praxis enz
bamibal
5 jaar geleden
Die houtjes zijn zo te zien lamellen die over zijn van jaloezieën.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vraag bij de Ikea of er houten jaloezieën die in de container worden gegooid omdat deze defect geretourneerd zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vliegtuigtriplex 2mm (google en vindt vele winkels)
Ook bij modelbouw en hobby winkels te koop. Met een scherp afbreekmes kan je het op 3,5 cm snijden langs een (metalen) liniaal.

Antwoorden (1)

Twee mogelijkheden. Of je vraagt de plaatselijke doe-het-zelf zaak het voor je te zagen, of je zoekt iemand die dat voor je kan doen. Zo dun lukt echter alleen met een zaagtafel of een vandikte bank. Als standaard maat is het in ieder geval niet verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Jackd, waar zeg ik dat je het niet kan zagen? Ik zeg alleen dat je een zaagtafel nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Excuses, ik heb "met" als "niet met" gelezen.
Het antwoord klopt!