Hoe krijg je een vulling van een whiteboard marker weer uit de stift?

Misschien wat raar gevraagt. Maar ik liet zojuist mijn Whiteboard marker vallen, toen was hij al dieper in de omhulsing gaan zitten maar later zat hij er helemaal in. Hoe krijg ik hem er weer goed uit zodat ik er weer mee kan schrijven? Dit is me al vaker overkomen heb niet altijd zin om steeds nieuwe stiften te kopen haha

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Witte dopje losdraaien en dan kun je de stift gewoon weer terugduwen.