Waar mag je overnachten met je boot?

Ik wil een vaarvakantie gaan doen, de vraag is alleen; mag ik zomaar overal aanmeren en overnachten met een sloep?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (1)

Nee, je mag zeker niet zomaar overal aanmeren. Wat de precieze regels zijn, bepaalt de gemeente. Ter illustratie in de link hieronder de regels van Delfland.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ en dit gaat alleen nog over aanmeren, de regels over overnachten zijn meestal nog strenger.