Komt 123music terug?

Ik heb een paar nummers van 123music gedownload, volgens mij is dit gewoon legaal toch?! Nu wilde ik vandaag nog een nieuw nummer downloaden, maar de site doet het niet meer. Betekent dat dat 123Music gestopt is? Weet iemand of het nog terug komt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nou weet ik dat 123movies illegaal is. En dan denk ik dat het ook zo is met 123music.
Maar het is wel zeker dat het illegaal is. Want je mag nooit voor gratis muziek of films kijken of luisteren.