Kun je met een handdetector ook loden kogeltjes vinden?

Ik wil wild verwerken maar die worden geschoten met loden kogeltjes en die wil ik natuurlijk niet in het vlees hebben.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Loden kogeltjes mogen al lang niet meer worden gebruikt bij de jacht. Alleen stropers doen dat nog. Tegenwoordig wordt staal gebruikt. Stalen kogeltjes kun je vinden met een sterke magneet, dat werkt beter dan een detector.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
NickBoven; Toevallig sprak ik vanmiddag iemand die dat ook zei, al 10 jaar gebruiken ze al geen lood meer zei hij.
Dat wist ik niet, maar ik ben ook geen jager.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jou antwoord was de beste.