Kan je geplastificeerde papieren unsealen?

Is het mogelijk op geplastificeerde papieren te unsealen? Zoja via welke methode?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (1)

het papier tussen de beide plastic aan elkaar gesealde vellen, zit er als het ware los tussen, dus als je heel precies langs het papier knipt, kun je het eruit halen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Helaas @Theo15... meestal is het papier met het sealen tegelijk ook verlijmd met het plastic. (Overigens géén min van mij)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klopt inderdaad. Met knippen langs de rand gaat het papier in ieder geval niet los.