laat je een lp in de hoes als je hem inlijst of niet ?

Ik weet niet meer zo goed wat nou beter Is ik ben net pas begonnen met shakira lps en aangezien ze zeldzaam zijn

Wil ik ze graag zolang mogelijk optimaal houden

Nu vond im het al erg dat je de lp lijnen in de hoes zag maar nu lijkt dit aleen maar erger

Wat me ergens ook logies lijkt

Is de druk van het glass überhaupt wel goed? En wat als je de lp eruithaalt? Dan wordt de hoes dus plat

Wat is beter in the long run???? Weeet iemand het thankssss

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zolang de LP zijn vorm houdt, als hij ingelijst is, kan dat geen kwaad. Maar omdat je een verzamelobject hebt, is het beter om alleen de hoes in te lijsten, zodat deze ook zijn vorm houdt, of in jouw geval weer krijgt, het glas zal de hoes weer plat drukken, bescherm de LP dan wel in een andere hoes, of bijvoorbeeld bubbeltjesplastic.