Is mijn Rainbow loom nep als er geen rode pijl op zit?

Ik heb een Rainbow loom gekocht bij de Intertoys voor 17, 50.
Hij heeft alles van een echte Rainbow loom, hij is net zo als die van Eveline Maureen.
Alleen heeft hij geen rode pijl.
Hij is erg stevig dus ik heb er geen problemen mee als hij niet echt is.
Ik wil het alleen maar weten.
Is hij nep?

P.S. dit is een andere vraag die ongeveer hetzelfde is als deze, maar daar heb ik niet genoeg info van gekregen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/sport-spel-recreatie/hobbys/rainbow-loom-starter-kit-top1toys.509685

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij hebben ook de "echte", zowel met als zonder rode pijl. Op die zonder rode pijl staan kleine pijltjes op de doorzichtige paaltjes. Dat had ik niet eens gezien, mijn kinderen wel.
Dus, kan best een "echte" zijn.

Toegevoegd na 44 seconden:
Verder zijn ze dus precies hetzelfde. Hetzelfde merk, en ze zijn ook schakelbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn niet echt neppe of echte, die gene met de pijl worden alleen het meeste verkocht, maar er zit in principe geen verschil in :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als de onderkant van het bord blauw is en er staat rainbow loom op gedrukt is ie volgens mij echt maar ze zijn best duur...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik heb die helemaal rechtsbovenin en die werkt prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik heb de namaak zelf ook al 4 keer eerder gekocht maar ze knapten allemaal nu heb ik de echte maar die was 25.95