Op google zoeken? Is niet zo moeilijk, je opent een webbrowser en tikt in het zoekvenster: "traxxas leverancier" En bijna bovenaan staat dan:

http://www.traxxasshop.nl/info/info

Traxxasshop.nl is de eerste online Traxxas-leverancier van de Benelux! Wij leveren alle auto's van dit prachtige merk en natuurlijk ook alle onderdelen. Meer dan 90% van het assortiment hebben wij op voorraad, zodat wij u snel kunnen helpen. Wij werken samen met alle grote Traxxas Importeurs in Europa, maar zijn geen onderdeel van Traxxas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha. +1