waar kan ik een foto op stof laten afdrukken om daarna zelf op een kussen te kunnen verwerken?

ik wil een foto van mijn dochter haar overleden kat laten afdrukken op stof, om te verwerken in een sierkussen voor op haar bed. Wie weet waar ik dat kan doen, want ik zie alleen maar afdrukken op kleding, beddengoed en canvas.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
Ivana
10 jaar geleden
Ach wat lief!!
Waar ze op beddengoed afdrukken, kunnen ze toch ook een gewone lap stof bedrukken? Vragen dus!

Antwoorden (2)

Er zijn genoeg bedrijven die dat doen, ik heb er één voor u als link hieronder geplaatst, deze heeft normale afmetingen in hun collectie, en ook belangrijk de prijzen staan er gelijk bij vermeld.
Veel succes er mee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij Kruitvat

Toegevoegd na 36 seconden:
Kruidvat* ;)