Welke pistolen kunnen de meeste kogelwerende vesten penetreren?

De rifles en lange vuurwapens kunnen buiten beschouwing gelaten worden.

En ook gelieve het soort patroon aan te geven waarmee hij penetreert. (kaliber en gewicht van de munitie) als je dat weet.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (4)

500 smith and wesson magnum is de meest krachtige hand pistool verkrijgbaar.
Deze pistool heeft zelfs de magnum 44. ingehaald. zelf weet ik niet uit me hoofd wat de kaliber is. mar dat kan je wel opzoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan ken je de dessert eagle niet. En je laat zien dat je ermee pompoensoep kunt maken,maar ik zie de kogel niet door een kogelvrij vest gaan?
Deze vraag is niet te beantwoorden,er zijn verschillende soorten vesten met verschillende specificaties. Er zijn ook verschillende soorten munitie die met een pistool afgevuurd kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Desert eagle
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet het pistool, dat de doordringbaarheid bepaalt, maar het soort munitie zoals de kruitlading, het materiaal waar de kogel van is gemaakt.
Wel is het zo, dat de pistolen geschikt moeten zijn voor dat soort ammuniitie.