Bij mijn breipatroon staat: het werk bij de markering delen. Hoe doe ik dat?? Het zijn gewoon twee rechte naalden.

Ik ben een overgooier aan het breien, het 'delen' gaat dus over een voor- en achterpand.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat betekent dat je halverwege de naald omkeert en de toer terug breit. De andere helft van de steken hou je vast op een aparte naald of met een dikke draad van een andere kleur er doorheen. Je breit eerst de ene helft af. En dan ga je met de andere helft hetzelfde in spiegelbeeld doen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O! Dankjewel, super zeg! Heb me t schompes gezocht naar een uitleg. Heel
Duidelijk!